Úvodná stránka » Ako si objednat sluzbu E-mail

Ako objednať službu E-mail? Ikona - Objednávka

Chceli by ste vlastný e-mail na svojej vlastnej doméne ? Pripravili sme pre Vás tri najčastejšie postupy ako vykonať objednávku a získať svoj vlastný OSOBNÝ E-MAIL .

a) Ešte nemám svoju doménu

  • Vykonajte objednávku doménového mena a služby E-mail , počas objednávky si vytvoríte zákaznícky účet.
  • Do okienka "Vyhľadať doménu" zadajte názov domény, ktorú si prajete registrovať a potvrďte.
    • Ak je doménové meno voľné na registráciu je pri nom napísané "voľná" .
    • Ak nie, vykonajte overenie inej domény, kým nebude možné doménu registrovať.
  • Ak je doména voľná na registráciu pokračujte kliknutím na tlačidlá "Pridať k objednávke" a "Pokračovať" .
  • Po potvrdení ste vyzvaní na zadanie prihlasovacích údajov do Vášho zákazníckeho účtu.
    • Zvoľte vytvoriť nový účet.
  • Po vytvorení si prekontrolujte údaje, na ktoré bude doména registrovaná.
    • Vykonajte starostlivú kontrolu údajov a potvrďte je.
  • Pokračujte až na stránku "Zhrnutie objednávky" s tlačidlom "Dokončenie objednávky" .
  • Po kliknutí na toto tlačidlo bude objednávka prijatá a Vy budete informovaní o objednávke.
  • Po uhradení výzvy k úhrade bude doména zeregistrována a služba zriadená.

b) Mám vlastnú doménu SK, CZ, EU, COM alebo iný typ.

  • Vykonajte objednávku služby E-mail , počas objednávky si vytvoríte zákaznícky účet.
  • Do okienka "Vyhľadať doménu" zadajte názov svojej domény
    • Po vyhľadaní, začiarknite názov domény a pokračujte v objednávke
  • Vytvorte si nový účet.
  • Pokračujte až na stránku "Zhrnutie objednávky" s tlačidlom "Dokončenie objednávky" .
  • Po kliknutí na toto tlačidlo bude objednávka prijatá a Vy budete informovaní o objednávke.
    • Vzhľadom k zmene správcu vašej domény budete potom požiadaní o potvrdenie tejto zmeny. Keďže každá doména má iný postup, počkajte na pokyny, ktoré Vám budú zaslané.

c) Moja doména je už pod správou SlovakNET.sk

  • Ak uz vlastníte doménu, prihláste sa do zákazníckeho účtu .
  • V tabuľke "Zoznam používaných služieb" kliknite na "detail" služby, potom na záložku "Dostupné operácie" a odkaz "Zahájenie prevádzky v novom variante" .
  • V rozbaľovacom okienku vyberte službu "E-mail" a pokračujte v objednávke až na stránku "Zhrnutie objednávky" s tlačidlom "Dokončiť objednávku" .
  • Po kliknutí na toto tlačidlo bude objednávka prijatá a Vy budete informovaní o objednávke.

Poradíme Vám

Pripravili sme pre Vás niekoľko videoututoriálov , ako si vytvoriť schránku alebo ako si nastaviť poštu na svojom počítači.

 

Neviete ako objednať vlastný e-mail s doménou ?
Pripravili sme 3 jednoduchých sprievodcov objednávkou.

 

Prezrite si fotogalériu ukážok vzhľadu Webmailu.

 

 

Osobný e-mail (originál)

 

Kontakt

ZONER s.r.o.
Jaskový rad 1909/5
831 01 Bratislava
+421 2 682 659 86

 

 

Reklama ZONER